MUSICA. «Hang it» de Joe Pask

Llac dels Salmons, Redfish Lake, a Idaho (EUA)

Llac dels Salmons, Redfish Lake, a Idaho (EUA)

Propose un joc: mira la imatge (dalt), engega la música (baix), i torna a mirar la imatge (dalt).

Açò ja comença a ser una tradició. A Historiata li agrada Sant Valentí, el dia dels enamorats, i més encara si cau en diumenge. Fa tres anys vaig compartir un vídeo preciós amb Besos de pel·lícula; fa dos anys el famós Singing in the rain de Gene Kelly; l’any passat Criticarem les noves modes de pentinats de grup Manel.

Enguany, després d’una tria divertidíssima, m’havia decidit per la cançó Perfect Day de Lou Reed (1942-2013), però al final m’he cagat i no la pose perquè sembla ser que la “companya” de Lou, la que li fa passar un dia perfecte, era la droga. No tocava.

Al final m’he decidit per una música ben bonica, d’un cantautor alcoià que canta folk en anglés com si estiguera a Nebraska o Idaho. Es diu Joe Pask i acaba de traure un àlbum amb cinc cançons que es titula Hang it.

Per què Joe Pask? 1. Perquè m’han agradat molt les seues cançons. 2. Perquè casualment conec a la seua mare, la gran Amparo Pascual, i em dir fa unes setmanes que el seu xiquet anava a traure un disc molt bo, i mira, ací està.

Per al dia dels enamorats, i per a la mandra del diumenge, amablement.

Per si voleu més informació o consultar les lletres ací teniu l’enllaç: Hang it

2 Responses to MUSICA. «Hang it» de Joe Pask

  1. muchicreaciones escrigué:

    Molt millor la de Lou Reed. Rajao 😜

    • historiata escrigué:

      Xulita, molt xulita et veig ara, i vas ser tu la que em vas dir que “Perfect Day” no va d’una història d’amor sinó d’estar col·locat tot el cap de setmana…😀

      (i Joe Pask està molt bé.)

Deixa un comentari

