SETEMBRE. Alegria

raïm setembre

Qui anava a dir-ho? Historiata, que va nàixer com un joc allà pel 2012, continua el tall. Ara comença un nou curs i amb ell noves il·lusions i incerteses.

Per la meua part vull mantenir el bloc, ampliar algunes seccions, continuar llegint, escoltant música, veient documentals, i potser crear altres seccions, com per exemple els continguts d’Història de l’Art o de Geografia (un treball pendent que tinc de fa massa temps).

També, potser, m’agradaria iniciar una secció sobre Participació Ciutadana. Els que seguiu, més o menys, el bloc sabreu que ara treballe de responsable del Departament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament del meu poble, Alcoi, i la veritat és que tinc ganes de contar algunes coses, i sobretot de compartir lectures, dubtes i experiències.

La llàstima és que enguany tampoc treballaré de professor d’Història, una faena que m’apassiona. Dic que és una llàstima perquè segurament enguany sí que podria treballar, perquè les borses estan menejant-se molt més que el 2012 i el 2013, però ho deixaré córrer. Tinc un cert compromís i responsabilitat amb la Participació Ciutadana, i encara que em dóna moltíssims maldecaps, la veritat és que hi ha determinats moments que compensa, més que res perquè sembla que estem fent el món un poquet millor, molt poquiu, sí, però estem fent.

Per això, ara que comença el mes de setembre crec que hem d’animar-nos mútuament a encarar el nou curs amb un optimisme actiu, creador, faener, i especialment amb ALEGRIA.

Salutacions! Açò ja va!

2 Responses to SETEMBRE. Alegria

  1. ximomurillo escrigué:

    Molt Xula!!!! Bon Setembre, octubre, novembre……!!

Deixa un comentari

