CREATIVITAT. Curtmetratge: “Les aventures d’una caixa de cartó”

Per a somriure, per a que el cervell no se’ns asseque, ací tenim una història d’imaginació ben bonica a la qual podem traure-li molt de suc:

Per cert, he conegut aquest curtmetratge gràcies a la bona gent de la “Escuela de Luciérnagas“, on portem al meu fill Martí els dimecres, per a evitar que les maleïdes fitxes de l’escola, repetitives i, diguem-ho clar, estúpides li anul·len la riquíssima creativitat que té dins.

Una anècdota, i us jure que és verídica: fa dos anys, quan el meu fill Martí tenia tres anys, la meua dona va anar a una reunió amb la professora d’Infantil que té el meu fill. És una professora unidimensional: fitxes, lletres, normes disciplinàries i prou. Se’n fot de qualsevol novetat pedagògica posterior al Paleolític. Doncs resulta que en un determinat moment, quan la professora li explicava les mancances del meu fill a la meua dona, li va dir que “és que Martí és molt infantil…” Repetisc: el meu fill tenia aleshores tres anys. Jo, amb quasi quaranta, em considere infantil, en tant que curiós, inquiet i insaciable, i ben orgullós que estic de ser-ho. Llàstima d’algunes persones que no saben veure més que una caixa de cartó, especialment si són professors/es, i més encara si són d’Infantil.

Au.

Més recursos sobre la creativitat i l’educació:

CREATIVITAT. Vídeo: “Els enemics de la nostra creativitat

EDUCACIÓ. Canviant paradigmes educatius (o no)

MÚSICA. Al meu fill Martí li agrada Prokófiev

CREATIVITAT. Articles amb l’etiqueta CREATIVITAT a Historiata

2 Responses to CREATIVITAT. Curtmetratge: “Les aventures d’una caixa de cartó”

  1. Alejandro escrigué:

    Enhorabona Roderic, el teu blog es molt interessant i està molt ben fet.

Deixa un comentari

