AMOR. “Singing in the rain”

singin_in_the_rain_gene_kelly

[Dedicat a Llúcia, la meua xica]

Sí, ja ho sé, algú estarà pensant: açò què és? Doncs mira, que des que tinc memòria sempre m’ha agradat el 14 de febrer, el dia dels enamorats, i vull festejar-ho també al blog, i ja està, no tinc ganes de justificar-me més.

L’any passat vaig posar un vídeo ben bonic de Besos de pel·lícula. Enguany anava a posar el “Boig per tu” de Sau, però m’he aturat per massa típic, i he recordat l’escena més bonica que he vist d’un enamorat a una pel·lícula fent meravellosament el ridícul. Sí, el momentasso de Cantant sota la pluja amb el gran Gene Kelly, o com sempre s’ha dit Cantando bajo la lluvia (així, en castellà sona millor… hehehe, aiiii, quin país).

Feliç dia!

2 Responses to AMOR. “Singing in the rain”

  1. Retroenllaç: AMOR. “Criticarem les noves modes de pentinats” de Manel | HISTORIATA

  2. Retroenllaç: MUSICA. “Hang it” de Joe Pask | HISTORIATA

Deixa un comentari

